شرکت ارائه کننده دستگاه لیزر

بزرگترین مرکز ارائه دستگاه لیزر در ایران

شرکت ارائه کننده دستگاه لیزر

بزرگترین مرکز ارائه دستگاه لیزر در ایران

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مدیریت رنگ، پروسه ای است که در آن ویژگی های منحصر بفرد هر رنگ بر روی هر دستگاه (دوربین عکاسی، مانیتور، ماشین های چاپ و دستگاه های لیزر برش و حکاکی …) دقیقاً شناخته شده و برای تولید و یا معرفی مجدد رنگ مورد استفاده قرار می گیرند.طراحی لوگوفرایندی است که به میزان بالایی به مدیریت رنگ نیازمند است.
سیستم پاسخگویی رنگ یک دستگاه، شبیه به جدول میزان حساسیت شما به فلفل عمل می کند. اعداد مختلف درقالب کدهای رنگی به دستگاه فرستاده می شوند و خروجی آن در هر نمونه اندازه گیری می شود.
در دنیای واقعی رنگ ها از سه رنگ اصلی تشکیل می شوند اما در کنار همه ی آنها خصوصیات و پیچیدگی های بیشتری هم وجود دارد که سازنده ی پروفایل های رنگی هستند. با این حال، دقیقاً مانند مثال فلفل و تندی، یک پروفایل رنگی به تنهایی و با تکیه بر خصوصیات خود کافی نیست. این پروفایل ها می بایست در ارتباط مستقیم با رنگ استاندارد مرجع تثبیت شوند و شما نیاز به نرم افزاری دارید که به خصوصیات رنگ آگاه بوده تا بتواند این پروفایل های رنگی را مابین دستگاه های مختلف معنی کند.
در مجموع:
1. مدیریت رنگ هر دستگاه، نیازمند یک جدول شخصی سازی شده یا به اصطلاح پروفایل رنگی (Color Profile) است که تحت سیستم پاسخگویی و انتشار رنگ خود تعاریف مشخصی از هر رنگ را ارائه کند.
2. هر پروفایل رنگی، نوع ارتباط هر رنگ با رنگ های استاندارد مرجع را در فضای فرضی ارتباط پروفایل ها بررسی کرده و تشریح می کند.
3. بخش مدیریت رنگ نرم افزار از این پروفایل های استانداردسازی شده برای معنی کردن یک رنگ از یک دستگاه به دستگاهی دیگر استفاده می کند.
به طور خلاصه می توان گفت که فرآیند بازتولید رنگ از یک دستگاه (مثل دوربین عکاسی) به دستگاهی دیگر (مثل مانیتور) توسط یک موتور نرم افزاری به نام Color Management Module انجام شده که این موتور وظیفه ترجمه ی اطلاعات یک رنگ را در این فرآیند به عهده می گیرد. مدیریت رنگ، این پروسه را با استفاده از پروفایل های رنگی (که در واقع شناسنامه ی رنگی دستگاه ها در شناخت و بازتولید رنگ ها هستند) انجام داده و سعی بر آن دارد تا مشکلات و معضلات عدم تطابق رنگ ها را برطرف کند.
شرکت طراحی لوگو  با عینی سازی و به تصویر کشیدن ایده های طراحان، با توجه به خواسته شما و کاربری طراحی لوگو، نتایجی ماندگار و ارزشمند را خلق کرده است. تلاش بر ترسیم اتودها جهت انتقال پیام مورد درخواست با خلق ظاهری متفاوت و جدید، یکی از مهمترین اصول طراحی لوگودر این مجموعه بوده و هست.
طراحان لوگو قبل از ترسیم اتودها، در اتاق فکر، نکات برجسته ی کاربری شرکت و مفهومی که آرم یا لوگو باید آن را القا کند را مشخص ساخته و پیشنهادات و ایده های مختلف را در پروفایل پروژه ثبت می کنند. با حذف موارد دارای همخوانی کمتر، کار بروی ایده های مناسب بصورت موازی و همزمان آغاز می شود. پس از ترسیم طرح های اولیه، اتود ها به شور گذاشته می شوند و بهترین ها برای مشتری ارسال شده تا طرح منتخب مشخص شود.

  • پرسناژ لیزر